Hem ljuva hem.

Efter tentor och allt vad som nu var så begav jag och Marielle oss till hennes mamma. På lördagen så körde vi från Kullavik till Kinna, för att hälsa på mormodern. Vi åkte tillbaka samma dag och väl hemma var det fler sociala tillställningar som skulle omfamnas. Idag kom vi hem och nu är jag otroligt lättad. Tro mig inte fel, jag gillar sociala sammankomster, men med en massa skrikande barn och brist på hjärnvila så är det otroligt skönt att komma hem och få vara sig själv; slashas som man är. Jag menar jag hade precis ett himla sjå med plugg hit och dit.

Mobilen visar sig vara väldigt trevlig att ha på tåget, då man kan titta på film/serie på den. Det var rätt skönt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0