Hyberbolisk vy; en salig röra.

Har haft mycket glädje och diverse sorg i mitt liv den senaste tiden. Senaste nyheten är bara positiv emellertid. Kropp, själ och hjärnan (känslor inkluderat) är tillbaka på spåret och det är underbart. Inga högfrekventa fluktuationer, ingen labil sinus-tangent utan snarare en väldigt linjär progression. Jag känner mig mer fokuserad än jag någonsin varit, och jag har fastställt att jag skall vara hård mot mig själv i framtiden. Jag ska ha kontroll över mig själv och mitt liv framöver, och förutsättningarna ser lovande ut!

För er som inte förstår vad jag pratar om, kan jag ge er ett synnerligen enklare upplägg; Jag är förlovad, och med den tjej jag alltid visste att jag skulle spendera liggande åtta med (egen tolkning på den meningen välkomnas). Jag får väl göra som resten av bloggvärlden och lägga upp bild på de fina ringarna, i sinom tid.

Allt är inte bara en dans på rosor dock. Den ekonomiska situationen är lite knagglig, i avseende på hur resten av situationen för inte så länge sedan såg ut.

"Allt kommer att lösa sig" brukar jag säga, och jag säger det nu också. Inget hinder är för högt och ju högre desto svårare. Svårt är lika med utmaning och utmaningar är roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0