Reinkarnation.

Ordningen, i tid och rum, är återställd. Nyheten är det senare. Vi har målat och möblerat om vårt rum och nu ser det jättefint ut. Våra datorer och skärmar är stationerade bredvid varandra, så även närhet är återställd. Marielle och hennes super-inrednings-färdigheter har hänfört min (förhoppningsvis bådas) situation(er).

Vi har även "återupptagit" (jag menar snarare börjat om) att titta på Battlestar Galactica, en väldigt bra nörd-serie, som faktiskt har ett slut. Mycket trevligt. Jag skall försöka injicera positiva tankar på Marielles hjärncortex, för att förbereda på att titta på Star Trek Voyager. Jag hoppas på ett lyckat slutfört uppdrag.

Jaja, nu får ni återgå till era liv, åtminstone efter "fler än 1000 ord" nedan.



P.S. Jag hoppas Egyptens folk får det bra! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0