"Världen är inte...

.. redo för mina teknologiska framsteg". Det skulle jag förmedla om jag var en utomjording av rasen Asgard, från Stargate SG-1. För er som inte gillar sci-fi kan jag gladerligen säga: Ja, Asgard rasen låter familjär. Kanske har du hört talas om Asagudarna, från nordisk mytologi? Faktum är att alla borde titta på sci-fi, för det finns så många trevliga referenser och man kanske lär sig något från dem?

Anledningen till det översatta "citatet"/rubriken är för att jag är inte säker på att jag orkar fortsätta skriva här. Jag har fått ganska bra kritik av några stycken, men inte många, och det är inte många som kommenterar på de väldigt intima sessioner jag bidrar med. Jag har, som du märker, självklart tappat perspektiv och initialt syfte, men så kan det vara.

Vill du fortsätta läsa mina brilljanta punch-lines och/eller höra om mina äventryliga analytiska upptäckter? KOMMENTERA :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag röstar FÖR. Fortsätt med ditt tokiga bloggande, så du kan avreagera dig lite här och slippa kasta massa knepigheter på mig i tid och otid.

2011-03-11 @ 19:07:54
URL: http://mariellejensen.se/blogg
Postat av: Jaque

Jag håller fullständigt med dig kamrat! Science fiction-serier utgör ofta fantastiska narrativ som ofta grundar sig i relevanta, redan existerande, men aningen modifierade fakta.



Jag hoppas världen kommer till rätta med vad som är bra "slö-tittande" och vad som är dåligt. Vi måste ju alla någon gång älska "Vampire Diary" och dess fascinerande originalitet, det går inte att slå. (Väldigt bleka pojkar är inne, okej?)

Postat av: Jennifer på Fashioncut

så klart du ska fortsätta skriva, sitter och ser fram emot dina inlägg för att de just nu är de enda jag har i min lista som är djupa och mycket intressanta!

2011-03-12 @ 10:38:16
URL: http://fashioncut.blogg.se/
Postat av: Gugge N.

Även jag röstar tveklöst för fortsatt författande, vilket bevisas genom denna självbekräftande kommentar. Om fler sådana är ett kriterium för ytterligare yttranden, så är de likväl mycket sannolika.

2011-03-17 @ 02:03:29
Postat av: Rebecka

Fortsätt skriva! Intressantare blogg får man leta efter =)

2011-03-17 @ 13:09:57
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0