Hej världen.

Fram till idag lovade jag mig själv att aldrig hamna i den här situationen. Idag ser min värld annorlunda ut, och jag antar att jag helt enkelt får  följa med i livets hårda vändningar och lära mig leva med dess överraskningar. Fram till idag lovade jag mig själv att aldrig blogga, att aldrig dela med mig av min förvrängda världsbild och mina konstiga ritualer. Idag är inte samma dag som igår.

Hej och förlåt för min konstiga introduktion. Mitt namn är Jacob och jag är ibland svårare än relativitetsteorin själv, det är åtminstone vad jag har fått höra. Jag är en programmerare med ett brett utbud av intressen. De mest utmärkande är b.l.a. musik, teknik och politik (de tre "ik:erna"). Det tredje på listan är egentligen inte ett intresse, det är snarare ett diskussionsämne jag ofta faller in på, men har lite vetskap om; Jag tycker mycket, och jag tycker det högt.

Varför jag gör detta är ett mysterium, även för mig, men det jag vet är att jag antagligen behöver "kanalisera mina känslor" på något sätt. Detta är alltså ett försök att skriva av mig vad jag tänker, då jag verkar ha svårigheter med att förmedla mina tankar oralt. Jag förstår att majoriteten av minoriteten som någonsin kommer läsa det här, förmodligen bryr sig väldigt lite om mig och mina tankar. Jag vet varken hur länge eller hur intimt jag kommer att fortsätta med det här, men så livet går så skall detta reflektera. Har du tröttnat än?

Jag får väl försöka att avsluta min introduktion på ett retoriskt korrekt sätt och prata om något som får dig road. Dagens outfit: En bekväm kofta från H&M, ett par fina jeans och raggsockor - med en så bekväm yta och ett så skört inre borde jag väl fått alla att ramlat av stolen vid det här laget.

Kommentarer
Postat av: patrik johansson

JACOB for president :)

2011-01-31 @ 13:48:34
URL: http://patrik biogas @blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0